dinsdag 19 maart 2013

Kaartenkaarten

Mijn baas had een opruimwoede een paar maandjes geleden, en waar ga je naartoe met de spullen die je niet meer hoeft..? Naar je promovendus :P Dus daar zit ik met oude anatomieboekjes, een stripboek over wetenschappers uit 1988 en stratenboek uit 1997...
Ik had al bedacht dat ik iets leuks wilde doen met het stratenboek (oftewel, hem niet gebruiken waar hij voor bedoeld is :P), maar wist eigenlijk niet wat. Vorige week ben ik er maar gewoon aan gaan zitten, dan komt er meestal vanzelf wel wat (leuks?) uit..
En ja hoor, ik heb er kaarten van gemaakt.. van de kaarten :) 
 Eerst hartjes uitgeknipt (leuk werkje voor de televisie), karton op maat gemaakt en dan maar borduren. Leuk geworden toch? En nu maar afwachten wie van jullie er eentje in de bus krijgt... :)
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten